
اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0
یک مطالعه جدید پیشگام ، استفاده از رسانه های دیجیتال را برای نتایج ناگه، نشان داد ، از جمله شواهدی مبنی بر اینکه مالکیت تلفن های هوشمند ممکن است از قبل به نفع کودکان باشد.
این مطالعه همچنین حاکی از پیوندی بین گسترش رسانه های اجتماعی و نتایج منفی مختلف و همچنین داده هایی است که سلطه آنلاین را به افسردگی ، عصب،ت و علائم اعتماد به نفس در رسانه های دیجیتال پیوند می دهد.
بررسی زندگی در رسانه ها ، به رهبری تیمی از محققان دانشگاه فلوریدا ج،ی با همکاری نظرسنجی هریس ، نظرسنجی را انجام داد که شامل بیش از 1500 از 11 تا 13 سال در فلوریدا بود. این نتایج به یک مطالعه ملی 25 ساله می رسد که به دنبال استفاده از رسانه های دیجیتال برای جوانان و تجملات در بزرگسالی است.
نتایج اصلی
کودکان دارای تلفن های هوشمند بهتر از کودک، بودند که تقریباً در هر مقیاس چاه ارزیابی نشده بودند. کودکان مبتلا به تلفن های هوشمند کمتر احتمال دارد که علائم افسردگی و اضطراب را گزارش کنند و به احتمال زیاد اوقات شخصی را با دوستان خود می گذرانند و نسبت به کودک، که تلفن های هوشمند ندارند ، از رضایت خود مطلع می شوند.
تلاش های انجام شده برای کاهش استفاده از رسانه های دیجیتالی در بین کودکان ، زیرا بیش از 70 ٪ از کودکان 11 ساله که مورد بررسی قرار گرفته اند ، دارای تلفن هوشمند خود هستند ، زیرا بسیاری از آنها سن هشت و سی را به دست می آورند.
انتشار عمومی در رسانه های اجتماعی با خسارت های متعدد همراه بوده است. کودک، که غالباً دو بار در بسترهای رسانه های اجتماعی گسترش می یابند از ،، که هرگز برای گزارش علائم متوسط یا شدید افسردگی ، علائم اضطراب متوسط یا شدید و افراد مبتلا به مشکلات خواب ، به آنها گسترش نمی دهند یا به ندرت گسترش می یابند.
حتی کمترین مقدار زورگویی الکترونیکی – که نام متوسط یا دردناک به صورت آنلاین نامیده می شود – با نتایج منفی همراه است.
تقریباً شش از 10 نفر از پاسخ دهندگان گفتند که در سه ماه گذشته نوعی قلدری الکترونیکی را تحمل کرده اند. این کودکان بیشتر از ،، که در سال گذشته در گزارش افسردگی گزارش نشده بودند ، عصب، بودند ، عصب، بودند و اعصاب خود را از دست می دادند و استفاده از فناوری را دشوار می کنند.
-
درصد كودكان موجود در نظرسنجی كه تلفن هوشمند خود را دارند ، از نتایج اولیه زندگی USF در مطالعه رسانه ها. اعتبار: USF
-
درصد كودكان تحت سن قانونی موجود در نظرسنجی كه دارای حساب های رسانه های اجتماعی خود هستند ، از نتایج اولیه مطالعه زندگی USF در رسانه ها. اعتبار: USF
جاستین د. مارتین ، محقق اصلی این پروژه ، “ما به این مطالعه رفتیم که انتظار داریم آنچه را که بسیاری از محققان ، معلمان و سایر ناظران تصور می کنند پیدا کنیم: این نه تنها این بود ، بلکه در بیشتر اوقات ما برع، را پیدا کردیم – داشتن یک تلفن هوشمند در رسانه های آمریکایی و اخلاق سیاست.
بر اساس نتایج ، تیم تحقیق توصیه هایی را ارائه می دهد:
این امکان وجود دارد که اجازه دهید کودک، که به 11 سال برای رسیدن به تلفن هوشمند خود برسند خوب باشد و ممکن است مفید باشد. والدین باید فرزندان ،دسال را به طور علنی از سکوهای اجتماعی دلسرد کنند.
والدین همچنین باید نسبت به کوچکترین علائم سلطه به صورت آنلاین هوشیار باشند که رواج دارد و مضر است. اجازه ندهید کودکان با تلفن های هوشمند خود بخوابند. از هر چهار کودک ، آنها با یک تلفن هوشمند در دست یا رختخواب مورد بررسی قرار گرفتند. کودک، که تلفن های خود را در رختخواب خود نگه می دارند در مقایسه با ،، که با تلفن در اتاق دیگری می خوابند ، خواب کافی ندارند.
“نتیجه ای که ما پیدا کردیم نشان می دهد که اثرات مالکیت تلفن هوشمند پیچیده است. این همان کاری است که کودکان با تلفن های همراه و چالش هایی در تنظیم استفاده از دستگاه های خود انجام می دهند ، به جای اینکه فقط یک تلفن هوشمند داشته باشند ، که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود یا به نفع زندگی آنها باشد.”

کودک، که مشکلات خواب را با تلفن های هوشمند گزارش می دهند ، از نتایج اولیه مطالعه زندگی USF در رسانه ها. اعتبار: USF
حتی در این نظرسنجی ، تیم تحقیقاتی اکنون برای شروع یک مطالعه طول، مدت حدود 8000 کودک در اوایل نوجو، آماده خواهد شد.
بررسی Life in Media اولین مطالعه در نوع خود است که استفاده از رسانه های دیجیتال را بررسی می کند. این تجویز شده است که شرکت کنندگان جوان را به بزرگسالی ردیابی کند تا در مورد اثرات سلامتی و سلامتی در طول، مدت تلفن های هوشمند ، رسانه های اجتماعی و سایر رسانه ها و دستگاه های دیجیتال اطلاعات بیشتری ،ب کنند.
تحقیقات طی 25 سال آینده انجام خواهد شد و داده های جمع آوری شده هر شش ماه یک بینش مداوم در مورد والدین ، معلمان ، محققان ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و سایر افراد در مورد تأثیر رسانه های دیجیتال بر کودکان و با سن تا سن بزرگسالان ارائه می شود.
استفان سونگ ، همكار سرمایه گذار همكاری و پایدار در زمینه كمك ، گفت: “داده های ما تصویری از چگونگی تأثیر رسانه ها در جوانان در حال حاضر را ارائه می دهد.”

درصد کودک، که بر اساس مالکیت دستگاه ها از خود احساس رضایت می کنند ، از نتایج اولیه مطالعه زندگی USF در رسانه ها. اعتبار: USF
محققان امیدوارند تعیین کنند که چگونه رسانه های دیجیتالی تأثیر می گذارد و موقعیت ها ، رفتارها و سلامتی را در طول زندگی افراد تغییر می دهد. به ،وان مثال ، با گذشت زمان ، نظرسنجی های زندگی در رسانه ها قادر به ارائه جزئیات در مورد تأثیر فیلم های شش ث،ه ای در توسعه و تأثیر خیره شدن به صفحه نمایش به مدت پنج ساعت در روز در دید و چگونگی جامعه پذیری در اینترنت در دوران کودکی در سن سی سالگی خواهد بود.
این نظرسنجی توسط هریس نظرسنجی ، یک شرکت تحقیقاتی جه، در بازار انجام شده است که همچنین در ساخت پرسشنامه و تجزیه و تحلیل داده ها با تیم USF همکاری کرده است. تمام داده ها از 12 نوامبر – دسامبر جمع آوری شد. 9 ، 2024 ، از طریق نظرسنجی به صورت آنلاین و با اجازه والدین به دست می آید.
مقدمه ای از دانشگاه فلوریدا ج،ی
نقل قول: این مطالعه نشان می دهد که تلفن های هوشمند ممکن است به نفع کودکان باشد ، اما استفاده از رسانه های اجتماعی عمومی خطرات را ایجاد می کند (2025 ، 25 مارس) در 25 مارس 2025 از https://medicalxpress.com/news/2025-03-smarthates-fit-kids-kids-social-mocial.html.html.html.html.html.html.html.html.html.html.html.html.html.html.html
این سند منوط به حق چاپ است. صرف نظر از هرگونه معامله عادلانه به منظور مطالعه یا تحقیقات خصوصی ، هیچ بخشی از مجوز کتبی قابل بازتولید نیست. محتوا فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است.
]
منبع: https://medicalxpress.com/news/2025-03-smartp،nes-benefit-kids-social-media.html